Školy obecně

Školy, noty a učebnice - informace, dotazy, co kdy kde a jak ....
Odpovědět
TrAx
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 27 čer 2008 17:26

Školy obecně

Příspěvek od TrAx »

Ahoj,

tohle téma bude možná trošičku mimo z osobního pohledu, ale zajímaly by mě hlavně vaše zkušenosti. Mám takový menší problém - studuju Elektrotechniku se zaměřením na počítačovou grafiku. Hudbě, nebo bicím chcete-li. jsem se začal věnovat až po ukončení povinné školní docházky, takže během doby, kdy jsem si měl vybrat kam půjdu na střední, mě ani nenapadlo, že bych se někdy věnoval hudbě. Teď jsem ve třeťáku a příštím rokem maturuju a taky se na podzim musím rozhodnout, zda půjdu někam na výšku nebo nikoliv a podobně. Vynechme to, jak jde systém ČR do kytek a řekněme zrovna, že bych se chtěl nadále věnovat hudbě. Zajímalo by mě, zda tady někdo vyštudoval nějakou takovou školu, nebo studuje a jaký s ní má zkušenosti. Popř. kdo by co doporučil? :) Je tu někdo takový?

Vojta Horák
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2254
Registrován: 09 kvě 2007 17:37
Bydliště: Rock, Blues
Kontaktovat uživatele:

Re: Školy obecně

Příspěvek od Vojta Horák »

Vysokoškoláků je tu hodně, já jsem student, konkrétně však nechápu, co chceš slyšet. Co chceš v životě dělat je na tobě, chápal bych, že by tě zajímalo, jakou školu studovat, abys mohl dál hrát, ale to je tak všechno. Na to je koneckonců odpověď taky nejednoznačná, záleží na tom, co máš v hlavě, jakou máš sebedisciplínu atd. V extrémním případě si myslím že i budoucí medik může najít hodinu denně na hraní, pokud nejede 2 hodiny do zkušebny.
Jinak teda předpokládám, že půjdeš na FEL nebo možná ČVUT, VUT, či tak něco. A nevidím v tom problém. Doporučit školu nemůže asi nikdo, každýmu vadí něco a dohromady kolem a kolem je to stejně o tom, kdo se to naučí a kdo ne. Já se třeba vybodl na ekonomku, protože titul z ekonomie je k ničemu a teď jsem na stavárně. A hraju, hrál jsem a budu hrát.