Malý buben s-classix 14x6

Odpovědět
terrana46
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 dub 2012 17:18

Malý buben s-classix 14x6

Příspěvek od terrana46 »

mam malý buben s-classix 14x6 došel mi z Nemecka a ma 10 šrobou možno aj ine stupanie zavitu lebo sa mi zda že ked ho natiahnem iba pol otačky každy šrob tak je blana napnuta ako pri 8 šroboch 1-2 či sa mi to iba zdá chcel by som dosiahnuť nie až vysoký sound ale stredne aby bolo počuť aj spotky že to je drevo a nie plech ale aj ostrost ktora by mi zaručila moj problem ruky som bubeník s hendikepom pravej straný a na paličke na pravu ruku musim mať priviazanu gumičku lebo nehram zapestim ale celou rukou tak som presiel na techniku ktoru použivaju mike terrana rozkladanie prechodov do ruznich variant samozrejme že nezahram rukami triolovy prechod cez celu sadu ale si to rozkladam striedavo kombinujem to aj z dvojšlapkou a tym viem dosiahnuť rychlost zaujimave je napriklad hrat triolový brejk iba 2 2 2 2 2 2 dufam že ma potporite potrebujem sa spitať: VžDY LADITE BLANY 1 KU 1 VRCH A SPODOK ROVNAKO LEBO SOM SKUšAL SPODNU VYšIE OZVAL SA Z TOMU VIAC BASS TEN ZVUK BOL TAKý PLNší ALE ZVUKARI SA SťAžUJU NA DOZVUKY

punkiesak
Pokročilý
Příspěvky: 82
Registrován: 19 črc 2009 16:14
Bydliště: Sedlec u Českých Budějovic

Re: o bicich celkovohttp://www.sferabubeniku.info/images/ico

Příspěvek od punkiesak »

spodní vejš a když bude dozvuk hroznej, nalep tak moon gel nebo tak a máš po problému

Uživatelský avatar
sonor4ever
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 19 srp 2008 10:20

Re: Malý buben s-classix 14x6

Příspěvek od sonor4ever »

jednoznačne že spodná vyššie :roll:
a moon gel je dobrá voľba v prípade problémov:
http://www.thomann.de/gb/smile_moongel.htm
alebo ešte aj MiniEmad:
http://muziker.sk/palicky-prislusenstvo ... nemad.html

terrana46
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 dub 2012 17:18

Re: Malý buben s-classix 14x6

Příspěvek od terrana46 »