BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set

Odpovědět
Pestr
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 bře 2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set

Příspěvek od Pestr »

Poraďte mi, jsem absolutní začátečník a chtěl bych koupit bicí max do 9 000,- , staggy nechci a mám vybrané tyhle: BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set http://kytary.cz/basix-bici-sada-dynami ... 77:0:0:1:0
Myslíte, že by zvuk trošku ušel a byl lepší jak třeba u staggu?? má s nimi už někdo nějakou zkušenost?? Děkuji za každou radu

Bary
Diskutér Sféry
Příspěvky: 176
Registrován: 10 zář 2004 12:10
Bydliště: Nový Jičín

Re: BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set

Příspěvek od Bary »

Tyhle neber,buď za tu cenu kup nějaké jeté třeba Amati,které ti udělaj super službu,nebo si pujč ještě litr a kup si tyto:http://www.drumcenter.cz/eshop/basix-ne ... 60657.html
alespoň je pozdeji líp prodáš,zvukově na tom jsou lépe než Amati a ten hardware taky něco vydrží.

Uživatelský avatar
Rockchild
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 342
Registrován: 01 říj 2007 17:59
Bydliště: Tursko

Re: BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set

Příspěvek od Rockchild »

projeď téma "jak dostat ze staggu co nejlepsi zvuk" a mas to tam 3x:-)
jednoznacně kup bazar.... sezenes i s cinelama a nemusej to bejt ani amatky...

Hans-Drums
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1006
Registrován: 01 čer 2008 12:23
Bydliště: Toužim (Karlovarsko)
Kontaktovat uživatele:

Re: BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set

Příspěvek od Hans-Drums »

Mrkni se na aukro! tam najdeš bezproblému Pearl Forum,nebo Target 5-ti místnou s hardwarem z magic bronzama,nebo headlinerama a dáš za to 8000,- To už se vyplatí.Pak to jenom přeblaníš a máš hodně slušný škopky. Zrovna tohle http://www.aukro.cz/item436149939_bici_ ... eries.html

kony911
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 říj 2009 00:22
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: BASIX - Bicí sada DYNAMIC Studio Set

Příspěvek od kony911 »