Činely Amati

Dandy
Pokročilý
Příspěvky: 86
Registrován: 26 čer 2006 00:46
Bydliště: Vsetín

Činely Amati

Příspěvek od Dandy »

Čau lidi :arrow: Jaké máte zkušenosti s činelama Amati ?? Jsem začátečník a potřeboval bych vědět jakou mají životnost a zvuk.. Mám pouze hi-hatku a crash a scháním buď ride nebo crash/ride.. Uvažuju o Paiste101 (popřípadě 202) a nebo Amati.. Prosím napište své zkušenosti.. :wink:

Dandy
Pokročilý
Příspěvky: 86
Registrován: 26 čer 2006 00:46
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Dandy »

:) chtěl bych slyšet váš názor na tento činel :arrow: http://www.hudebnicentrum.cz/inshop/scr ... nd=5183385

Uživatelský avatar
mates
Správce
Příspěvky: 2379
Registrován: 27 kvě 2005 22:54
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

No radeji bych sel do tech Paiste 202 nez do Amati.
Amati maj hroznou povrchovou upravu a i ted ty nove hodne oxyduji.
Amati shit = nebrat.
Proste kup si nejaky bronzovy cinely ale urcite ne amati.

Uživatelský avatar
Squeez
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 266
Registrován: 01 čer 2006 16:50
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Squeez »

hele hele brzdi, tenhle 20" rajd zrovinka nahodou mam :mrgreen:

podle me hraje dobre, to je tim ze s cinelama nemam valne zkusenosti :mrgreen:

a da se crashovat

Dandy
Pokročilý
Příspěvky: 86
Registrován: 26 čer 2006 00:46
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Dandy »

aha.. no a má dobrý zvuk ?? prosím napiš co si o tom činelu myslíš.. uvažuju že si ho koupím.. :) :wink:

petr
Diskutér Sféry
Příspěvky: 153
Registrován: 29 říj 2005 14:05

Příspěvek od petr »

Dandy: minimálně hihat amati bych koupil, takovou tu 15", ta je dobrá. ride bych taky zvolil amati, musíš ale vybírat. hlavně nekupuj ty stříbrné. crash ten 201 paist. Tedy pokud máš omezené peníze, a nemužeš dát víc.

Albi
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 srp 2005 19:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albi »