Sada činelů pro zábavovku ....

dunda
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 črc 2009 14:57

Sada činelů pro zábavovku ....

Příspěvek od dunda »

Dobrý den.

Po dlouhém pročítání zdejších příspěvků jsem se odvážil napsat :) Hraji jako samouk už pár let v jedné klasické zábavové vesnické kapele. Tj. přes zimu hlavně bály (hospodské sály, sokolovny), v létě rockovější zábavy (hodně venkovní prosotry). Z 90ti procent směřujeme tedy k té rockové muzice. Na značky a vůbec výbavu jsem opravdový amatér :) Současná má sada jsou nějaké základní pearly a činely paiste 302. Jeden z nich nyní odchází. Takže přede mnou stojí otázka, co koupit. Už bych rád šel cestou vyšší kvality, proto píši vám odborníkům. Rád bych pořídil komplet novou sadu HH, 2x crash, 1x ride mezi 10ti až 15ti tisíci. Vzhledem k mým současným plechům se ale obávám, že poslech v obchodě mi asi moc nepomůže. Příští týden se ale na to stejně chystám. Nicméně bych byl rád slyšel od vás nějaké základní preference, jaké bych si měl udělat. Vzhledem k cenové kategorii se zatím přikláním k turecké produkci. Docela se mi líbí sada Istanbul XIST, kde je vše co žádám kolem 10ti tisíc, dokonce nyní i pevný futrál. Nicméně dobré recenze jsem četl i na Anatoliany, tam jsem se ale dopočítal už k 15ti tisícům a hlavně nevím, zda budu schopen dát sadu dohromady. Budu tedy velice rád i za konkrétní popis třeba vašich sad z činelů podobné cenové relace.

Předem děkuji všem za pomoc, máte tady fajn web.

Zdeněk.
Naposledy upravil(a) dunda dne 12 bře 2010 15:56, celkem upraveno 1 x.

Drumer
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 267
Registrován: 29 srp 2006 21:14
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Sada činelů pro zábavovku ....

Příspěvek od Drumer »


dunda
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 črc 2009 14:57

Re: Sada činelů pro zábavovku ....

Příspěvek od dunda »

To sice již o dost přesahuje můj horní strop, ale kouknu na ně, co se o nich kde píše :) Díky za link...

jennydrums
Pokročilý
Příspěvky: 74