Mix na odposlech

Mikráky, sluchátka, metronomy, ladičky ....

Odpovědět
Uživatelský avatar
Šupi
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 377
Registrován: 28 úno 2009 15:25
Bydliště: Benešov u Prahy

Mix na odposlech

Příspěvek od Šupi »

Chtěl bych realizovat odposlech do sluchátek s možností vlastního mixování vstupu. Mix mám http://www.behringer.com/EN/Products/UB2442FX-PRO.aspx . Chci aby mi to šlo z mixu do sluchátek a tak to nechci nechávat na zvukařovi. Jsem naprostej amatér co se zvuku týče, ale odkud si můžu natahat výstupy z mikráků, atd... Je to vždy možné? Jako je mi jasný že zvukař se na mě vysere s tim aby mi tam tahal 6 kabelů :D, kabeláž bych si pořídil vlastní, ale odkuď to tahat?

Sheafraidh
Řečník Sféry
Příspěvky: 789
Registrován: 17 bře 2005 18:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix na odposlech

Příspěvek od Sheafraidh »

Ja to resim tak (jen kdyz potrebuju hrat s playbackem), ze si tam poslu jen kopak ze sveho mikrofonu a zvukar si snima kopak svym mikrofonem a dela si s nim, co chce :)

Nemyslim, ze by na te sbernici pro kabely mikrofonu bicich, mel zvukar tolik mista, aby ti to mohl posilat zase zpatky - nejlepsi mi prijde mit vlastni mikrofony, ale pak musis zajistit jeste to prepojeni do zvukarova paraku - to ale ted nevim jak (neco, co dela z jednoho vstupu dva vystupy pro kazdy kanal, kde pocet kanalu >= 6)...
Mozna jeste nekdo pomuze, ale bojim se, ze reseni bude o par (mozna desitek) tisic drazsi, nez si predstavujes... ale mozna jsem jen zbytecne skepticky...

Uživatelský avatar
pete77
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1009
Registrován: 27 lis 2006 00:06
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix na odposlech

Příspěvek od pete77 »

zvukař ti pošle vše ze svého mixu a hlasitost ti navolí jak chceš,tobě stačí jen třeba mix se 4 vstupama kde si to zapojíš +sampl ,metronom atd.
já to tak mám a vše v poho..a když je na podium monitoring mix tak je to ještě lepší domluva,než komunikovat přes sál se zvukařem :D