Jamovani?

Obecně o hudbě
LaLa
Pokročilý
Příspěvky: 50
Registrován: 04 úno 2005 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Jamovani?

Příspěvek od LaLa »

Par otazek ohledne jamovani a podobnych cinosti...
1)Jaky vyznam prikladate jamovani pro hudebni rozvoj at uz pro bubenika, nebo treba pro kytaristu (trochu blba otazka, jen me zajima jestli se tady objevi nekdo proti a s jakymi argumenty)
"Plati" postup: jamovani -> sehrani a jak se to sehrani pak projevuje, jestli nejake je

2)Mate nejake tipy pri hre na bici na jamu, ktere by se dali alespon rel. zobecnit?

Dale uz trochu od tematu...

3)Jak postupujete v kapele pri tvorbe pisnicek? A jak pri tom (ne)vyuzivate jamovani...? A vubec jaky prostor davate na zkouskach jamu?

A na zaver uplna kravina:
4)Co by jste delali s lidmi z kapely, kteri nechteji jamovat s tim, ze to pry neumi (jednoduse receno)?

Diky...

Polymorph
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2588
Registrován: 22 bře 2004 23:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Polymorph »

Moco tázek najednou :-)
1) velký, naučí tě to cístit muziku aposlouchat muzikanty kolem sebe a reagovat ne ně, což ti do budoucna mockrát pomůže v tom že mlžeš vytušit co se skrývá v další části skladby

2)začít úplně jednoduše

3) Já si většinou počkám až je navrhnutá zákadní aranž a až pak, podle nálady skladby, její vlstní rytmyky vytvářím nějaký specifický rytmus (patern) který pak rozvíjím

4) nevím

P.S. kdby tam byly chyby tak tento příspěvek sem nou psal náš novej dvouměsíční kocourek
:P

LaLa
Pokročilý
Příspěvky: 50
Registrován: 04 úno 2005 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LaLa »

2 Polymorph:
Podelil by jsi se prosim o svoje zkusenosti i s navrhovanim pisnicky a jeji aranze? Proste kreativni tvorba jake jsi byl svedkem od uplneho zacatku, protoze na nejaky idealni zpusob nejak porad nemuzu prijit... :?

Polymorph
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2588
Registrován: 22 bře 2004 23:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Polymorph »

Já nevím jestli existuje ideální způsob, já písničky nepíšu.
Ale většinou někdo příjde s nápadem, bývá to naše zpěvačka, mívá základní melodii i s textem, no a do toho se nahodile tvoří, zkouší se co to udělá když něco.... a když něco jinýho a pka se to na sebe kumuluje až je z toho ěkdy písniča :-) ale není to vždycky tak!
Třeba jedna naše písnička,než jsem přišel do kapely, byl takovej ploužák, pakl ji zrychlili a následně zse zpomalili, no a já, když jsemn astoupil, tak jsem z toho na druhé zkoušce udělal shuffle a tak zůstala dodneška a už si zaboha nevzpomenu proč jsem z toho ten shuffle dělal, ale asi mi tam přirozeně zapadl.

Radim
Správce
Příspěvky: 3306
Registrován: 07 srp 2003 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radim »

Lalo, na postup psani skladby se neda aplikovat nejaky ustaleny 'osvedceny' postup. My jsme to v kapele resili nekolik let, nez jsme zjistili, ze vlastne 'vsechno je spravne'. Dulezity je vysledek (=dobra pisnicka) a zpusob, jakym jsi k nemu prisel, uz neni podstatny. Ale samozrejme ruzne zpusoby psani Ti oteviraji ruzne moznosti. My to mame tak, ze mame vetsinou 1 - 3 motivy, na kterych jamujeme a az zacnou 'hrat', tak je 'dozdobime' a zkousime ruzne aranze. Nekolik pisnicek vzniklo v hospode u piva, kdyz jsme meli dane pasaze a nevedeli jsme co s nimi, tak jsme si to hezky napsali na papir, promysleli logicky vyvoj skladby a ono to pak fungovalo!

N.o.v.i
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 223
Registrován: 10 led 2005 17:28

Příspěvek od N.o.v.i »

U nás tvorba písniček probíhá(la) většinou právě z jamů, které jsme si nahrávali. Pak se do toho buď přidávali nějaké riffy (ze šuplíku), nebo jsme se na to snažili nějak navázat. S texty máme strašný problém.

Ještě k tomu, že chlapi od vás nechtějí jamovat. Viděl bych to tak, že se to nedá naučit, že to člověka prostě samo musí napadat. Já třeba na kytaru umím dva akordy, ale když si někdo za ty bicí sedne, tak jsem schopen něco vyplodit. Mě to prostě v hlavě hraje samo. I u bicích. Horší je ale ta část provedení.

Uživatelský avatar
Karloska
Řečník Sféry
Příspěvky: 776
Registrován: 31 pro 2004 01:21
Bydliště: Dolní Město
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karloska »

N.o.v.i. tak s tím provedením jsme na tom úpně stejně...

U naší kapely mi vadí to, že když já řeknu, že cvičení s metronomem je nesmírně důležitá věc, tak všichni ohrnou nos a řeknou že je to zbytečnost podle toho cvičit... :x :x - pak začnou hrát nějaký blbosti v rychym tempu.... začíná mě to pěkně prudit...!!!!

Polymorph
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2588
Registrován: 22 bře 2004 23:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Polymorph »

že by nastal čas změnit muzikanty???

Radim
Správce
Příspěvky: 3306
Registrován: 07 srp 2003 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radim »

Karlosko, jamovat s metronomem asi ne, ale urcite je dobre si prehravat s metronomem jiz hotove skladby. Nekdy se clovek nestaci divit jake tempove skoky ve skladbe bez metronomu dela. No a samozrejme podle metronomu cvicit - ale to by mel, podle mne, delat hlavne kazdy sam za sebe, doma, v klidu.

Honza
Řečník Sféry
Příspěvky: 850
Registrován: 11 kvě 2004 14:13
Bydliště: Česká Kamenice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza »

Karloska píše:U naší kapely mi vadí to, že když já řeknu, že cvičení s metronomem je nesmírně důležitá věc, tak všichni ohrnou nos a řeknou že je to zbytečnost podle toho cvičit... :x :x
To je jednoduchý, prdni si metronom do sluchátek a jeď. Správně by se měli držet podle bubeníka. Já už bez metru ani nehraju, ale u mě je to spíš nutnost. U nás to bylo tak, že mě k metronomu dokopala kapela, páč už to nemohli poslouchat :oops:

Boosty
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1448
Registrován: 17 bře 2005 01:32
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boosty »

Hmm. jamování, tvorba - skvělé téma

k tomu jamování - je to strasně skvělá věc, jak pro tvorbu, tak pro zdokonalování se. a taky jen tak pro úlet, zablbnout :)
podle mě kdo neumí jamovat, tak neumí moc.
O jamování by se dalo strašně povídat, třeba v souvislosti s podpůrnými prostředky, nebo: jam vs. noty. Podle mě lidi hrajíci jenom podle not mají zpravidle menší předpoklady k improvizaci. Samozřejmě znát noty je skoro nutnost, ale daleko daleko větší váhu přikládám jamu.
Hrát s lidma, kteří nechcou ať už z jakých koliv důvodů jamovat, tak bych se na ně asi vys... , a nebo při nejmenším by mě to strašne sralo.
Jamovat každý sám je někdy pěkná nuda, s kapelou se pozná sehranost.
Bubeník s kytarou, tak to se ještě dá, ale čím víc nástrojů navíc, to je horší, závisí to na urovni sehranosti. - abych to shrnul, jamování je skvělá a užiteřná věc :wink: občas je dobré si jam nahrávat :)


k tvorbě bych měl akorát to, že to chce mít vypracovaný systém v kapele a pak to jde.

Atlet
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2239
Registrován: 14 črc 2003 14:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Atlet »

Boosty píše:...Podle mě lidi hrajíci jenom podle not mají zpravidla menší předpoklady k improvizaci...
Naopak, nacvicena cviceni ci breaky a groovy te pri jamu inspiruji. Staci treba jeden groove, kterej zahrajes postupne s jinym doprovodem v prave ruce na HH ci ride + to muzes ruzne akcentovat ci HH otvirat apod. Vystaci ti to bohate na pulhodinovej jam. Dost mozna to nekoho napada pri jamovni z hlavy (myslim ty hrace, kteri nehraji vubec z not), ale kdyz to ma clovek nauceny, je to pohodlnejsi a muzes se soustredit na okoli (coz je jeden ze zakladnich principu jamu - nesrat se do sola nekoho jineho :D )

Boosty
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1448
Registrován: 17 bře 2005 01:32
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boosty »

však jo, noty jsou nutnost (i když je neumim :oops: ) ale myslel jsem spíš lidi, co hrají jen motoricky podle napsaneho a metronomu. Jam jim nejde, nechápou to a nemají inspiraci. Už jsem se setkal. Je to hnus.


máš pravdu že jam jsou sola jednotlivců v kupě. Teď mi to bliklo, že většinou jsou to sola. Ale musí být masakr jamovat s několika lidmi a přitom všichni hrát to samé.( aby to do sebe dost zapadalo) To už je o těžké sehranosti.

N.o.v.i
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 223
Registrován: 10 led 2005 17:28

Příspěvek od N.o.v.i »

Já bych řekl, že nejenom jamu, že to je tak u všeho. Sólo je o jednom člověku a ti druzí by mu měli dát prostor.

Ale zajímalo by mě, jestli si myslíte, že muzikant by měl umět jamovat. Jestli jak píše LaLa, ti jeho spoluhráčí (LaLa promine) nejsou jenom na "baterky".

Sam Jr.
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2301
Registrován: 22 srp 2003 13:46
Bydliště: Brno, Moravská Třebová

Příspěvek od Sam Jr. »

je to taky dost o stylu muziky, metal, punk a HC pro jamování z mé vlastní zkušenosti moc vhodné nejsou :)

Radim
Správce
Příspěvky: 3306
Registrován: 07 srp 2003 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radim »

Prave ta sola mne vetsinou na jamech serou! Samozrejme nejvice se v takovych situacich vycintavaji kytaristi :-). Nejvetsi mazec vsak je, kdyz kapela pri jamu hraje dohromady, vytvori nejaky slapajici groove a do nej pak obcas solovy nastroj vypali nejake solicko. Takhle funguji treba Tribal Tech a jejich koncert byl jednim z mych nejvetsich hudebnich zazitku vubec!
Bohuzel na poloamaterske urovni si tohleto uvedomuje velmi malo muzikantu, tudiz nahodile jamy, jichz jsem se kdy zucastnil, vetsinou skoncily v hovnech pulhodinoveho neumetelskeho onanovani radobysolistu. Tohleto jsme si na zkusebne zakazali a jestli jamujeme, tak hlavne kvuli groovu a nikoli proto, aby si nekdo vycakal ego. Take proto maji obcas nase jamy na zkusebne jakousi hodnotu, nekam se posuneme a s necim pouzitelnym prijdeme.
A jak pise Atlet, schopnost hrani z not pri jamovani v zadnem pripade neni na prekazku. Stejne, co clovek nema nadrcene (a casto prave z not), tak to pri jamu proste nezahraje a pokud ano, je to na hovno. Jam se sklada ze spousty jiz drive naucenych utvaru, frazi, figur, ktere jen na platforme plynouci muziky a momentalni inspirace nachazeji uplatneni.

Boosty
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1448
Registrován: 17 bře 2005 01:32
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boosty »

Sam Jr. píše:je to taky dost o stylu muziky, metal, punk a HC pro jamování z mé vlastní zkušenosti moc vhodné nejsou :)
tohle se tak nedá specifikovat. každému se nejlépe jamuje ve svém stylu, ať už je to metal nebo funky.
Radim píše:...Nejvetsi mazec vsak je, kdyz kapela pri jamu hraje dohromady, vytvori nejaky slapajici groove a do nej pak obcas solovy nastroj vypali nejake solicko...
však jo! :) něco podobného jsem psal ve svém minulém příspěvku - Je to skvěle - 100krát lepří než jen sola.

Jinak jistě že při jamu využívá muzikant toho co zvládá a co se naučil z not nebo ať už jakým koliv jiným způsobem. Ale nevím jak ostatní, ale já se při jamu taky učím. Mnohdy uplně nové věci. Rozvíjim techniku při improvizaci a improvizaci samotnou.

Polymorph
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2588
Registrován: 22 bře 2004 23:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od Polymorph »

2 kostka:
Ale jamování nemusí být vůbec o technické vyspělosti a o hraní sól. Jde jen o to si zahrát na nějaké nahodílé téma a svoji hrou přispět k dobrému výsledku, pokud jsi schopen zahrát sólo, prosím ano na správném místě, pokud nejsi, tak ho nehrej a nic se nestane. Je to zase o pocitu z hudby a z toho si tu muziku užít.
Teď jsem se vrátil ze zk, a krásně jsme si zajamovali na motiv jednoho jazzového standardu, krásně se nám to rozvinulo, hráli jsem to snat 20 minut, tiché pasáže střidali pasáže s gradací až do ff a zase zpět, spontání rytmické změny, bylo to hrozně fajn :-)

LaLa
Pokročilý
Příspěvky: 50
Registrován: 04 úno 2005 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LaLa »

Radim píše:Lalo, na postup psani skladby se neda aplikovat nejaky ustaleny 'osvedceny' postup.
To je mi jasny - asi jsem to spatne napsal, nechci zadny manual jak udelat dokonalou pisen a ze to tak plati vzdycky. Chtel jsem jen, aby jste se podelili alepson o nejake moznosti, postupy jak tvorit pisnicky. Zajimalo by me to jednak pro srovnani a take a to mozna predevsim pro nejakou "inspiraci". A dalsi vec, co me zajimala jestli neni jamovani v souvislosti s tvorbou pisnicek jen trata casu, popr. neni tak efektivni jako jine postupy... Nevim jak to chodi jinde.
Btw dost by me zajimalo jak muze probihat tvorba u skupin jako treba U2, Coldplay, Oasis... Takovy ten dobry pop. :)

Jinak na jamovani mam hrozne rad prave ty momentky - treba kdyz vsichni udelaji spontane najednou stop-time, nebo ruzne gradace, ruzne ty "nahodne" zmeny - kdyz vsici, nebo alespon nekteri udelaji najednou to same- asi vite co myslim a uz to tu asi nekdo rikal.

Tohle tema jsem zalozil taky proto, abych pri dalsim rozhovoru o budoucnosti jedne moji kapely (resp. meho pusobeni v ni), mohl poukazat i na nazor vseobecne hudebnicke verejnosti. :) Rozhovoru ktery se neodkladne blizi...
Jaky prinos vidite v hrani Zeppelinu, Sabbathu (a to jeste k tomu asi jen 6, 7 kousku) cely rok existence? Pricemz jakekoliv moje snahy o naznak zmeny aranzma byly zamitnuty s tim, ze uz to je dost jiny (tzn. zmenil jsem si oproti nahravce zaver Good times, bad times a navic jsem si do sola pridal stop-time => to uz je hoodne ve vlastnim pojeti. Citoval jsem kytaristu.) Pry jsme je hrali, abychom se sehrali...Nechapu proc cely rok?? Pricemz vlastni tvorba...jeden big-beat, ktery slysite uplne vsude akorat vzdy pod jinym nazvem. A to uz jsem zacal svoje myslenky dokonce psat jim i do not (notovy zapis neni muj kamarad), protoze dyz jsem mu neco z klaviru zkousel vysvetlovat do kytary, tak nejak nebyl s to pochopit myslenku. Nejak to bylo vzdy strceno do supliku. A opet nas kytarista (dale jen kyt.) neni schopny jednoduchy teckovany (vazne jednoduchy) rytmus pokud ho nema zapsan v notach zopakovat...

Dalsi vtipna prihoda. Za celou dobu jsme se neshodli na jednom rozumnem nazvu. Kdyz na toto tema jednou zase prisla rec, kyt. rekl: "Ja uz jsem vymslel svuj nazev (Sabracadabra), tak uz nic vymyslet nebudu. Kdyz vymyslite neco lepsiho, tak proc ne." Jmenovali by jste se nekdy Sabracadabra?! :cry: :?

A proc nebudem jamovat? Protoze:
"Basa se nejak neudrzi." "Ja (kyt.) s tim mam taky problemy." "A ty na to taky nemas tolik ten feeling."
dovoluji si ve vsi skromnosti tvrdit, ze minimalne rovnou ctyrku udrzim
S tim, ze se basa neudrzi mel docela pravdu, pac kdyz jsem jednou basaka premluvil, ze si teda neco zahrajem - jen drum 'n base, tak jsem jel jednoduchy bum-cvacht a co se o 4 taktech nestalo. Basa je o pul doby vedle...Pricemz dostat se do takovyho rozdilu pri hrani 1/4 not je docela zajimavy a pro me nepochopitelny... Nejakou techniku, to jde u basy v te hudbe co hrajem jeste rel. ozelet, ale presnost srovanatelna s automobilovou havarii...

To bylo jen takove strucne kratke the best of toho, co me ted z vyroku, ktere u nas padly, napadlo...
Uz radsi skoncim, nebo by to nemuselo dopadnout dobre.

Omlouvam se tem, kteri cetli tento prispevek az do konce s tim, ze cekali nejakou myslenku.

Boosty
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1448
Registrován: 17 bře 2005 01:32
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boosty »

Z vlastní zkušenosti vím, že při jamu se dají vymyslet ty nejlepší věci, takže jam a tvorba spolu úzce souvisí.
Jak z tvojí situace ven ti fakt neporadím, ale mužu ti říct že jam je uplně běžná věc všude a hlavně prospěšná.

Uživatelský avatar
R - stick
Správce
Příspěvky: 994
Registrován: 10 črc 2003 21:01
Bydliště: Vysoké Studnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R - stick »

2: LaLa:

Hodně - ale hodně rychle změň kapelu. Pokud je to tak, jak píšeš, tak tví spoluhráči evidentně nestačí, a navíc s tím nemají snahu nic dělat. Pokud s nima budeš i dále hrát, naprosto spolehlivě se zahrabeš.

Jestli máš možnost jít do jiné kapely - neváhej. I kdyby jsi tam byl ten nejslabší článek - vždycky se stihneš něco nového naučit, než tě vyrazí (eventuelně) A počítej s tím, že projdeš několika kapelama, než někde skončíš natrvalo. Ovšem ty zkušenosti a praxe jsou pak k nezaplacení.

Ještě co se týče starých fláků (Led Zeppelin, Black Sabbath ...) Záleží na tom co hraješ, kde hraješ a pro koho hraješ. Pokud třeba hraješ zábavy, tak tam se bez takových fláků prostě neobejdeš - pokud chceš mít úspěch, (ev. pokud jsou vaše vlastní skladby natolik dobré, aby se většině osazenstva líbily) A tyto věci můžeš pojmout v zásadě dvěma způsoby: Buď je hraješ co nejvěrněji jako originál, nebo podle toho, jak to cítíš ty. Oba dva způsoby mají něco do sebe, a při správném použití to dělá s lidma divy. A o to při hraní jde - hraješ pro lidi a ne pro sebe.

LaLa
Pokročilý
Příspěvky: 50
Registrován: 04 úno 2005 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LaLa »

o zmene kapely uz docela dlouho uvazuju, ale mam k ni trochu skoro az osobni vztah...Byl to muj 1. pocin a kdyz tak nekdy vzpomenu... :roll: Ale asi to vazne nema cenu.

S temi starymi flaky. My jsme zatim tak nejak vubec moc nehrali (2,3 koncerty za ten rok), tak nevim jestli hrajem pro zabavy, nebo pro neco jinciho. Nicmene jako revivalova kapela, ktera hraje presne podle originalu, se nikam nedostanem. Jo, zabavy jsou pekny - jinde se asi ani neda zacit, ale za 2 dny si uz nikdo nevzpomene kdo to tam vlastne hral... Kdyz se pokousi o coververzi, tak to za 1) ty lidi poznaji a vetsinou pri dobre volbe repertoaru to i oceni (to ti LZ a BS myslim docela jsou, lidi to povetsinou znaji) a za 2) kdyz se trochu pohraje s aranzi, tak to nekoho treba i zaujme a ta kapela ma moznost jit nekam dal - rozhodne teda vetsi nez jako revival. Ja to vidim asi tak, ze kdyz uz prebirat (coz je i dobre - mit 1,2 notoricky zname pisnicky v reperotaru) tak tomu dat neco vlastniho, nejaky osobity gesicht. A vlastni skladby jak uz jsem rikal nejak nemame. Ja nevim jak mam hodit ty klavirni veci do 2 kytar... Ale na klavesy toho mam spoustu, at uz lepsiho, ci uchazejici kvality. Spise zatim bohuzel prevlada to 2., ale kdyby se s tim motivem zacalo treba nejak pracovat... :?

Jo to proc nedelame coververze oduvodnili tim, ze coververze = Zappova Stairway = hruza, takze coververze ne... Mimochodem, Zappova Stairway je sice uplne jina STH, ale je svym zpusobem pojeti uplne skvela a naprosto jedinecna. Aspon teda muj nazor. :)

Uživatelský avatar
Karloska
Řečník Sféry
Příspěvky: 776
Registrován: 31 pro 2004 01:21
Bydliště: Dolní Město
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karloska »

Co tady píšete, to je pravda - nicméně moje představa je taková, že když bych hrál někde v hospůdce nebo na zábavě - prostě tam vypálit Black Sabbath a jejich Paranoid a pak zese třeba svý dva tracky, nebo to nějak různě obměňovat. Bez kopírování se prostě ze začátku kapela jentak nepostaví na vlastní nohy.... (musí zahrát prostě klasiku, nebo pro mládež třeba Harleje, nebo Kabáty) :roll: :roll: :roll:

drumn
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 298
Registrován: 29 bře 2005 14:47
Bydliště: Odry

Jamování

Příspěvek od drumn »

Jamování. Konečně někdo nahodil toto téma.

Jamování mám nejradši. Mám nahrávky našich skladeb, ale ještě více nahrávek z jamů. Musím říct, že ty jamovačky se mi líbí mnohem více než naše "promyšlené" skladby. Když jamujem, tak jsme opravdu často překvapeni jak to klape a že se to dá poslouchat. Když, ale cvičíme tak máme sice z dobře provedené práce někdy i radost, ale ty emoce tam jakoby chyběly. Musím přiznat, že jsem jamování v kapele zavedl já, takže poslední dobou málo řešíme skladby a basáka to už delší dobu trápí.

Mě to ale netrápí, protože se mi jamování líbí mnohem více.
(jasně ono to je taky tím co kdo poslouchá - někdy mi připadá, že to je základ všeho :roll: )

P.S.: Uklízejte si často zkušebnu. Já jsem si dal minulý týden s úklidem trochu práce včetně vysávání. Teď se mi hraje o mnoho lépe.

Uživatelský avatar
mates
Správce
Příspěvky: 2379
Registrován: 27 kvě 2005 22:54
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

Jamovani - hlavne ve stylu Funky nebo Jazz mam rad.
Clovek si tam muze vyzkouset gryfi ktere bych se jinde netroufnul dat.
Spatne na tom je v Budejovicich jsem narazil na jamovani asi 3x.

Odpovědět

Zpět na „Prostě o hudbě“