To je paradox, třeba tomy se mě osobně absolutně nelíbí, kopák je už přesamplovaný (sonor 22" ze sady DKFH L/P) a šrot je Amati mosaz, nahoře EmperorX (kterou jsme už vyměnili za Emperoru) a dole teď nevím přesně, ale dal tam silnější blanu (Ambassador ?) a mosazný Sonor struník, ten šrotí tak moc, až jsem úplně vypnul spodní stopu snare. Zkoušeli jsme i bronzový struník Sonor, ale to zase mělo takový divný jemný sound.
Ale teď jde o to, představte si, že by si místo těhle Amatek koupil TAMA Imperialstar, šel by poznat nějaký posun ve zvuku nahoru ?
Toť otázka ))
Ale teď jde o to, představte si, že by si místo těhle Amatek koupil TAMA Imperialstar, šel by poznat nějaký posun ve zvuku nahoru ?
Toť otázka ))
) Tak co se kopáku týče, tak jedině použít jiný sampl, jelikož tohle je sampl. Jinak na té 22" má Ambasadoru ? no zní tak tou tou a né duch duch..., je prostě moc výšková. Čili originál zvuk s ní zní nahovno. Tohle je Sonor sampl ze sady Drum kit from hell, a to opravdu teď nevím jaké na tom 22" kopáku měl blány.Kulda píše:Tomy sou na amatky oka..ale ten kopacek je ble..rozplizly nic..a bubinek je takovej prdelni s hodne strunenim..
Ale tomy sou doopravdy v poho..a kopacek jen poladit (co je na nem za blanu??) a bude. A amatackymu virblu nepomuze ani struneni pure sound
Šrot je fakt tak tragický, mě to tvrdilo nezávisle na sobě sice dost lidí, ale třeba mě nepříjde tak naprosto špatný špatný ))).
)) klasika ).Benbuben píše:No ad virbl, třeba sám o sobě mi dost nesedne, ale dyž se to spojí s tim riffem, tak už je to docela ok a tak nějak tam zapadne. Jináč nějakej posun k lepšímu by tam asi byl, to je dyž se vymění amatky snad úplně za cokoli. .)
To je taky to, jak to zní samotné a jak s celkem. To na co jsem se zeptal je hodně subjektivní, jelikož máme každý jiné cítění a jinou představu o zvuku kapely jako takové i jednotlivých nástrojů.
Budu si muset někdy od někoho půjčit jiné bicí ne Amatky na víkend a zkusit to s němi, jinak to prostě nepůjde .
-
- Tuplovaný řečník Sféry
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 17 kvě 2005 12:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No fakt zajímavý a až překvapivý názory....
Paaxi, n avysledno nahrávku bude mt vliv naprosto cokoliv a soupravu z toho nevyjímaje...
To co jsi sem dal nezní na amátky vůbec špatně, i ten bubínek je relativně zajímavej a myslím si že do muziky kterou dděláte a na podmínky jak je to točený je to zvukově celkem ok... jinej a lepší nástroj ti ovšem umožňuje víc věcí, jako zvukař se s tím míň nadřeš (míň budeš muset kroutit čudlíkama ) dostaneš se do jiných možností a rozměrů zvukových a to celé nahrávky, kvalitní spodek (basa a bicí) dají nahrávce patřičný prostor, bude tě víc inspirovat, líp se zvukově spojí s ostatníma nástrojema...
věc druhá je, jestli soupravy, který jsi jmenoval, jsou o tolik lepší než dobře naladěný amátky (existujou amátky který fakt hrajou). Dneska ti tyto možnosti dopřejou soupravy i nižší střední třídy v cenových relacích do 30000,-
Pak je tu ale jedna věc, když bubeníka amátkáře posadíš za "dobrej" nástroj může se stát že z toho stejně nepoleze pořádnej zvuk... dokud si na tu soupravu bubeník nezvykne a nezjsití rozsah jejich možností, někomu to trvá den, někomu týden atp... a nebo pokud má volšový ruce...
shrnu to, chci tí mříct že nástroj není všechno, ale zvukař zase není kouzelník.... těch věcí je v tom nahrávacím řetězci moc, jak jsi sám napsal prostor, mikrofony atd atd, a navzájem se ovlivňují, chce to experimentovat, předvídat, trápit se, prostě dělat pokusy a omyly.
a nakonec moje oblíbená poznámka, která shrnuje všechno
Z hovna bič neupleteš...
good luck
Paaxi, n avysledno nahrávku bude mt vliv naprosto cokoliv a soupravu z toho nevyjímaje...
To co jsi sem dal nezní na amátky vůbec špatně, i ten bubínek je relativně zajímavej a myslím si že do muziky kterou dděláte a na podmínky jak je to točený je to zvukově celkem ok... jinej a lepší nástroj ti ovšem umožňuje víc věcí, jako zvukař se s tím míň nadřeš (míň budeš muset kroutit čudlíkama ) dostaneš se do jiných možností a rozměrů zvukových a to celé nahrávky, kvalitní spodek (basa a bicí) dají nahrávce patřičný prostor, bude tě víc inspirovat, líp se zvukově spojí s ostatníma nástrojema...
věc druhá je, jestli soupravy, který jsi jmenoval, jsou o tolik lepší než dobře naladěný amátky (existujou amátky který fakt hrajou). Dneska ti tyto možnosti dopřejou soupravy i nižší střední třídy v cenových relacích do 30000,-
Pak je tu ale jedna věc, když bubeníka amátkáře posadíš za "dobrej" nástroj může se stát že z toho stejně nepoleze pořádnej zvuk... dokud si na tu soupravu bubeník nezvykne a nezjsití rozsah jejich možností, někomu to trvá den, někomu týden atp... a nebo pokud má volšový ruce...
shrnu to, chci tí mříct že nástroj není všechno, ale zvukař zase není kouzelník.... těch věcí je v tom nahrávacím řetězci moc, jak jsi sám napsal prostor, mikrofony atd atd, a navzájem se ovlivňují, chce to experimentovat, předvídat, trápit se, prostě dělat pokusy a omyly.
a nakonec moje oblíbená poznámka, která shrnuje všechno
Z hovna bič neupleteš...
good luck
svatá pravda !!! naštěstí mě to baví a už teď vím, že zvuky jakých umíme docílit jsou mnohdy lepší než dělají ty poloprofi studia. Kdo zná knížku praxe zvukové techniky, tak tam pan Vlachý píše :
Pokud se vám po natočení vaší sady zdá zvuk ve srovníní se známými zahraničními nahrávkami podstatně horší, vězte, že tyto nahrávky jsou spojením špičkové muzikantské techniky a skvělé sady nástrojů vyladěné zkušeným odborníkem, která se natáčí ve výborné studiové akustice, kde přes obroveké zkušenosti nahrávacího týmu vše závisí na hodinách příprav a experimentování při hledání nejideálnějšího způsobu snímání. Neočekávejte, ře kvalitní mikrofony udělají se zvukem bubnů zázraky, naboť špatně znějíví nástroj bude znít po sebelepším sejmutí zase špatně a vzhledem k věrnému přenesení všech nedostatků mužná ještě hůř. ))
Tímto bych demonstroval jen to, že jsem nahrávku nechal posoudit nezávisle x lidem a někomu se líbí tomy, někomu kopák, někomu štot, někomu nic, někomu vše. Mým cílem nebylo až tak zjistit přesně tohle, tohle je takový sekundární příznak. Má to prostě daleko více faktorů než točení kytary, či zpěvu.
Nehledě nato, že třeba jiný bubeník by z těch Amatek vykouzlil daleko lepší sound... třeba a třeba ne ) to ovšem na naši amatérské úrovni nemá až tak velký význam. Každopádně vám to snad taky možná něco dalo )).
Pokud se vám po natočení vaší sady zdá zvuk ve srovníní se známými zahraničními nahrávkami podstatně horší, vězte, že tyto nahrávky jsou spojením špičkové muzikantské techniky a skvělé sady nástrojů vyladěné zkušeným odborníkem, která se natáčí ve výborné studiové akustice, kde přes obroveké zkušenosti nahrávacího týmu vše závisí na hodinách příprav a experimentování při hledání nejideálnějšího způsobu snímání. Neočekávejte, ře kvalitní mikrofony udělají se zvukem bubnů zázraky, naboť špatně znějíví nástroj bude znít po sebelepším sejmutí zase špatně a vzhledem k věrnému přenesení všech nedostatků mužná ještě hůř. ))
Tímto bych demonstroval jen to, že jsem nahrávku nechal posoudit nezávisle x lidem a někomu se líbí tomy, někomu kopák, někomu štot, někomu nic, někomu vše. Mým cílem nebylo až tak zjistit přesně tohle, tohle je takový sekundární příznak. Má to prostě daleko více faktorů než točení kytary, či zpěvu.
Nehledě nato, že třeba jiný bubeník by z těch Amatek vykouzlil daleko lepší sound... třeba a třeba ne ) to ovšem na naši amatérské úrovni nemá až tak velký význam. Každopádně vám to snad taky možná něco dalo )).
dovolím si nesouhlasit ). Záleží o jakém zvuku bicích se bavíme, dobrý zvukař umí vyždímat i ze šitoidních škopků dobrý sound, že to celé přesampluje ? No a co ) výsledek se počítá ne ? Zvukař má na výsledném zvuku taky velký podíl, už jen to nouhau jak umístit mikráky, jak poštelovat to či ono, jak minimalizovat přeslechy atd. Zvukař na tom může hodně pokazit a i zvuk super bicích se dá pokazit a to ani nemluvím o živém hraní. Ano ano, vím otázkou je, jestli se takový člověk potom dá označit za zvukaře ). Jinak já použiju svůj oblíbený % poměr, bubeník 50%, nástroj 35% a 15% má ten zvukař.Polymorph píše:Mě stejně stále fascinuje ta největší mýlka a to ta že zvukař z toho něco udělá... neudělá, pokud ten nástroj blbě hraje tak fakt hraje blbě a to jestli hraje blbě protože je blbej a nebo je bubeník jelito je už ve výsledku jedno...
Ale jo, to je jasný, ale já se bavím o lidech, kteří to know how mají a ví co a jak, samozřejmě že se dá zkszit všechno... ale ze špatně hrajícího nástroje ani sebelepší zvukař neudělá dobrej nástroj!!!
To že to přesampluje je jeho jediná možnost jak z toho hovna ten bič uplést, ale taky se to nedá použít vždy a všude a ten výsledek není nikdy 100% a je a jeeště je s tím moře piplavé práce kterou mu musí taky někdo zaplatit, že?
No a hlavně, když už někdo natáčet chce, tak by měl být soudnej a bu´d si lepší nástroj půjčit, nebo koupit, jinak nemůže čekat bůhví jaký výsledky...
viz příspěvky: mám 2500,- chci bubínek a mít zvuk jako steve gadd....
To že to přesampluje je jeho jediná možnost jak z toho hovna ten bič uplést, ale taky se to nedá použít vždy a všude a ten výsledek není nikdy 100% a je a jeeště je s tím moře piplavé práce kterou mu musí taky někdo zaplatit, že?
No a hlavně, když už někdo natáčet chce, tak by měl být soudnej a bu´d si lepší nástroj půjčit, nebo koupit, jinak nemůže čekat bůhví jaký výsledky...
viz příspěvky: mám 2500,- chci bubínek a mít zvuk jako steve gadd....
He, nic proti, ale tyhle pokusy "nazvučit" Amátky končí vždy stejně a to takhle... Kotle sou blitka bez zvuku, ten sampl na kopáku dost teda nechápu (to už jsi zrovna mohl nazvučit tu Amátku)... Mno a malý buben, to je prostě Amátka no - rána a ahoj.paax píše:holé bicí
http://www.angelsfate.com/zatim/bicihole.mp3
ukázka s riffem
http://www.angelsfate.com/zatim/bici+riff.mp3
Snad jediná cesta s Amátkama tohodle druhu (dle mého názoru) je udělat z toho krabice Pinstripkama (které trochu hrajou až na opravdových bubnech), a s tím se vyrovnat, dále na virbl (pokud možno plecháč) půl kila kobercovky, kopák trochu přitáhnout a prostě se z toho za pomoci korekcí, kompresoru a bůhvíčeho ještě pokusit vymodlit nějakej ten bigbíťáckej zvuk.
Podle mě sou zvěsti o tom, jak machr rozehraje i Amátky hodně přitažené za vlasy - zajímavá může být hra opravdového machra na takový nástroj díky jeho rychlosti, nápaditosti a schopnosti použít ten zvuk-nezvuk tak, aby to tam aspoň trochu plnilo funkci. Ale ke kvalitnímu hráči prostě patří kvalitní nástroj a Amátky jsou pro mě záležitost na prvního půl roku - pro rozhodnutí, zda člověk hrát bude, nebo zda-li ho to neomrzí...
Kudla fix gagarine, já nevím a čem to posloucháš, ale mě ty amátky nepříjdou úplně krabicoidní... ano je to nahnaný nějakým halem, ale něco tam je...
musíme si uvědomit že každej z nás začíná na nějaký, většinou nejlevnější bicí, za mě to byly amátky, dneska to může být k tomu basix atp... ale nedá se to házet do jednoho pytle...
sám jsem slyšel nahrávku amátek, byla to nějaká jazzová grupa a tam to hrálo fakt parádně...
takže to nehaž všechno do jednoho pytle... ty bicí co tam ukázal paxx mají šanci hrát a to proto že jsou to celkem hluboký korpusy, do bigbítu, metalu atp je to celkem asi potřebný...
Já jsem se snažil ohodnotit ten zvuk na to, na co, a jak je to nahraný tak je to opravdu celkem v pohodě...
musíme si uvědomit že každej z nás začíná na nějaký, většinou nejlevnější bicí, za mě to byly amátky, dneska to může být k tomu basix atp... ale nedá se to házet do jednoho pytle...
sám jsem slyšel nahrávku amátek, byla to nějaká jazzová grupa a tam to hrálo fakt parádně...
takže to nehaž všechno do jednoho pytle... ty bicí co tam ukázal paxx mají šanci hrát a to proto že jsou to celkem hluboký korpusy, do bigbítu, metalu atp je to celkem asi potřebný...
Já jsem se snažil ohodnotit ten zvuk na to, na co, a jak je to nahraný tak je to opravdu celkem v pohodě...
Jako věřím, že Amátek je pár exemplářů, z těch (nej)starších, které by mohly hrát. Ale toty z pozdější doby fakt néé.
2Polymorph: Tak poslouchám to na tesla dvoupásmech a pro jistotu i na sluchátkách Koss Portapro... ... Právě, že v tomhle případě by bylo bohužel lepší, kdyby to byly krabice. To že z toho paax vyloudil nějakej sustain a do té muziky se svým způsobem hodící zvuk, je sice chvályhodné, ale nijak mi ta nahrávka nevzala můj názor na Amátky obecně...to, že jeden z 1000 kusů trochu hraje pro mě není důvod to neházet do jednoho pytle a navíc myslim, že u dotyčného nástroje to štěstí zrovna nemáme.
Chtěl bych vyjádřit paaxovi uznání, že z tych kýblů ještě jakž takž něco dostal, ale zároveň říkám, že nějaký supr zvuk se od toho čekat nedá a snaha udělat z toho za pomocí elektroniky bubny za aspoň 25 litrů je ztráta času.
2Polymorph: Tak poslouchám to na tesla dvoupásmech a pro jistotu i na sluchátkách Koss Portapro... ... Právě, že v tomhle případě by bylo bohužel lepší, kdyby to byly krabice. To že z toho paax vyloudil nějakej sustain a do té muziky se svým způsobem hodící zvuk, je sice chvályhodné, ale nijak mi ta nahrávka nevzala můj názor na Amátky obecně...to, že jeden z 1000 kusů trochu hraje pro mě není důvod to neházet do jednoho pytle a navíc myslim, že u dotyčného nástroje to štěstí zrovna nemáme.
Chtěl bych vyjádřit paaxovi uznání, že z tych kýblů ještě jakž takž něco dostal, ale zároveň říkám, že nějaký supr zvuk se od toho čekat nedá a snaha udělat z toho za pomocí elektroniky bubny za aspoň 25 litrů je ztráta času.
OK, dík za názor a rovnou se zeptám i tebe, myslíš si, že koupí třeba TAMA imperialstar ve stejné velikosti bude rapidní zlepšení oproti stávajícím bubnům ? Nebo nějaké jiné sady do 20k ?Gagarin píše:Jako věřím, že Amátek je pár exemplářů, z těch (nej)starších, které by mohly hrát. Ale toty z pozdější doby fakt néé.
2Polymorph: Tak poslouchám to na tesla dvoupásmech a pro jistotu i na sluchátkách Koss Portapro... ... Právě, že v tomhle případě by bylo bohužel lepší, kdyby to byly krabice. To že z toho paax vyloudil nějakej sustain a do té muziky se svým způsobem hodící zvuk, je sice chvályhodné, ale nijak mi ta nahrávka nevzala můj názor na Amátky obecně...to, že jeden z 1000 kusů trochu hraje pro mě není důvod to neházet do jednoho pytle a navíc myslim, že u dotyčného nástroje to štěstí zrovna nemáme.
Chtěl bych vyjádřit paaxovi uznání, že z tych kýblů ještě jakž takž něco dostal, ale zároveň říkám, že nějaký supr zvuk se od toho čekat nedá a snaha udělat z toho za pomocí elektroniky bubny za aspoň 25 litrů je ztráta času.