Do studia vlastní/lepší bicí.. Více názorů, co ten váš?

Všeobecná diskuse na téma bubnování
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kenny
Pokročilý
Příspěvky: 98
Registrován: 10 lis 2008 21:25
Bydliště: Praha

Do studia vlastní/lepší bicí.. Více názorů, co ten váš?

Příspěvek od Kenny »

Ahoj, delší dobu jsem sem nepsal, ale teď mám zase o čem :D S kapelou - bandzone.cz/gits - jdeme nahrávat naše první EP. Když jsem si pročítal názory profíků, tak radili radši ponechat svojí, leč horší soupravu (kromě virblu a plechů) z důvodu, že případné chyby budou na lepších bubnech více slyšet. Já mám Mapex M-birch osedlané Remo Emperor coated a virbl Mapex Pro steel 14x6,5. Poštěstilo se mi poznat Honzu Červenku (J. Koubková, Poetic Filharmony), který mi naopak říkal, že jestli chci mít lepší zvuk, že mi klidně pujčí svoje SQ2, že jsou úplně jinde, než moje bubny (to samozřejmě věřím). Načež jsem mu řekl to, co jsem se dočetl a on mi to vyvracel. Mluvil jsem se svým učitelem a ten mi taky poradil, ať jdu klidně do toho.. Jsem teďka trošku v rozpacích.. Honza by mi prý bubny nechal "osahat" klidně nějakou dobu před nahráváním (jdeme na konci srpna), ale zase má menší rozměry bubnů. Já hraju na 22, 12, 14, (16), on má tuším 20, 10, 14. My hrajeme takový Britrock, indie rock, no sami můžete poslechnout na BZ a posoudit, kdyby vás to zajímalo.. Pokud máte nějakou radu, názor či zkušenost s tématem, budu moc rád, když se podělíte ;-) Ještě doplním, že jdeme do studia Soundevice (Boris Carloff).

Uživatelský avatar
Moleek
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 247
Registrován: 10 led 2010 12:44

Re: Do studia vlastní/lepší bicí.. Více názorů, co ten váš?

Příspěvek od Moleek »

Může být problém v tom, že na ně nejsi zvyklý (například jiný odskok apod.)