Balbex vrací úder ...

Tak, a tady se můžete dohadovat až do krve. Vzhledem k tomu, že některá témata se občas zvrhnou, bylo by dobré, abyste si své účty vyřizovali zde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
R - stick
Správce
Příspěvky: 994
Registrován: 10 črc 2003 21:01
Bydliště: Vysoké Studnice
Kontaktovat uživatele:

Balbex vrací úder ...

Příspěvek od R - stick »

Nevím, co z toho bude ....

From: Oxana (oxana@rstick.com)
Sent: Thursday, February 21, 2013 10:57 AM
To: info@rstick.com
Subject: BALBEX

Dobrý den pane Rektoříku,

dnes ráno jsem předala našemu firemnímu právníkovi Vaše obdržené emaily, Vaše komentáře z internetové adresy Sfera bubeníků. Ten Vás za firmu BALBEX bude kontaktovat.
S pozdravy,


Oxana Havlínová
General Manager
spolumajitel firmy
Balbex drumsticks
http://www.rstick.com
http://www.facebook.com/balbex

pampa
Pokročilý
Příspěvky: 84
Registrován: 18 pro 2010 14:31

Re: Balbex vrací úder ...

Příspěvek od pampa »

Myslím si že by měli lidé z Balbexu řešit spíše životnost jejich paliček, než se pouštět do právních bitev...

Uživatelský avatar
Moleek
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 247
Registrován: 10 led 2010 12:44

Re: Balbex vrací úder ...

Příspěvek od Moleek »

Nějaký odkaz, na co to reaguje?

Uživatelský avatar
Kajda
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1224
Registrován: 22 črc 2007 11:15
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Balbex vrací úder ...

Příspěvek od Kajda »


rudyzzr
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2013 12:57

Re: Balbex vrací úder ...

Příspěvek od rudyzzr »