kytaristi, zpěváci a jiná havěť
kytaristi, zpěváci a jiná havěť
Ehm, příjde mi rozumný se tu zmínit i o individuích, který nám, základním držitelům rytmů a základům pořádný kapely (kapela bez bubeníka(ce) neni kapela votom žádná ) znepříjemňujou život. Pojmenujme ty, kteří nás bezmezně serou.
Já s tím začnu,
mám v kapele dva, někdy i tři, kteří chtějí být vždy v popředí a snaží se hrát svýma dvěma údy nesmyslný ódy na ten kus dutýho klacku s nataženejma drátama. Obvykle to tyhle individua dělávají tak, že si stoupnou před moje krásný bubny a uštědří mi pár rádoby vtipných poznámek o tom, že mám ty bubny nějaký velký a znemožní tím posluchačům pohled na pořádný hudební nástroj. Pak se tihle vyvrhelové tajně mezi ssebou domluví, že ohulí svůj aparát tak, že z těch vysokejch frekvencí praskaj ušní bubínky a za vinu to dávaj nám "vyvoleným", že se neslyšej - nedej bože, když se do toho snaží zpívat. Zpěváci to jsou kapitola sama pro sebe, zepěvák -obvykle ten co neumí na nic zahrát a pak se cpe dopředu aby on byl nejvíc kapela - po koncertě samozřejmě říká, že byl zvuk uplně na kakanec a že dneska si zrovna spletl kyselinu chlorovodíkovou s medovým čajem na hlasivky a zrovna spolknul ocelovej kartáč a že se mu vzpříčil v krku, takže jeho hrdelní laloky byly předisponovaný. Pak vybleje něco ve smyslu o rovným hraní a že von když začal zpívat tři takty pozdě, že sem to blbě spočítal - dokonce si ani nenechá vysvětlit, že činel se ve vhodných situacích hraje na předraženou a že to tudíš není impuls k tomu aby začal kdákat do zahleněnýho mikrofonu - obvykle neví co je to ta "předražená" (potom následuje rozhovor a vysvětlování, že předraženou si nemyslel to pivo co maj na baru a že ta cena za pivo je normální a že nemusí stávkovat...).
Strašnej problém je komunikovat s kytaristou, že tohle se nehraje rovně, ale že je to v triolách nebo eště líp v shuffle - pak se na tebe jenom podívá nevěřícně otevře hubu a nechápe a občas odpoví že mi na nějaký šuple sere a ať na pódium netahám nábytek, že to prostě hraje tak jak se hrát má.
berte s rezervou a postěžujte si na svoje kolegy, já jim to neřeknu:-)))
(sorry kluci, ale rejpnout sem si musel:-))
Já s tím začnu,
mám v kapele dva, někdy i tři, kteří chtějí být vždy v popředí a snaží se hrát svýma dvěma údy nesmyslný ódy na ten kus dutýho klacku s nataženejma drátama. Obvykle to tyhle individua dělávají tak, že si stoupnou před moje krásný bubny a uštědří mi pár rádoby vtipných poznámek o tom, že mám ty bubny nějaký velký a znemožní tím posluchačům pohled na pořádný hudební nástroj. Pak se tihle vyvrhelové tajně mezi ssebou domluví, že ohulí svůj aparát tak, že z těch vysokejch frekvencí praskaj ušní bubínky a za vinu to dávaj nám "vyvoleným", že se neslyšej - nedej bože, když se do toho snaží zpívat. Zpěváci to jsou kapitola sama pro sebe, zepěvák -obvykle ten co neumí na nic zahrát a pak se cpe dopředu aby on byl nejvíc kapela - po koncertě samozřejmě říká, že byl zvuk uplně na kakanec a že dneska si zrovna spletl kyselinu chlorovodíkovou s medovým čajem na hlasivky a zrovna spolknul ocelovej kartáč a že se mu vzpříčil v krku, takže jeho hrdelní laloky byly předisponovaný. Pak vybleje něco ve smyslu o rovným hraní a že von když začal zpívat tři takty pozdě, že sem to blbě spočítal - dokonce si ani nenechá vysvětlit, že činel se ve vhodných situacích hraje na předraženou a že to tudíš není impuls k tomu aby začal kdákat do zahleněnýho mikrofonu - obvykle neví co je to ta "předražená" (potom následuje rozhovor a vysvětlování, že předraženou si nemyslel to pivo co maj na baru a že ta cena za pivo je normální a že nemusí stávkovat...).
Strašnej problém je komunikovat s kytaristou, že tohle se nehraje rovně, ale že je to v triolách nebo eště líp v shuffle - pak se na tebe jenom podívá nevěřícně otevře hubu a nechápe a občas odpoví že mi na nějaký šuple sere a ať na pódium netahám nábytek, že to prostě hraje tak jak se hrát má.
berte s rezervou a postěžujte si na svoje kolegy, já jim to neřeknu:-)))
(sorry kluci, ale rejpnout sem si musel:-))
-
- Tuplovaný řečník Sféry
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 17 kvě 2005 12:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kua to je perfektně napsaný Jak berte s rezervou, to je na naší amatéerské úrovni takřka bezezbytku pravda!!!
Čím dál častěji se setkávám s tím že problémy (muzikanstké) v kapele slyší a řeší pouze bubeník!!! A tím pádem je ten největší chvastoun a hajzl, kterej popichuje všechny! Je to ten co říká kytaristovi že mu drnčí struna, ale ona mu opravdu drčí, protože nedomáčkne to svoje kilo který si tam vymyslel, je to ten člověk který říká zpšvákovi že je mimo rytmus a že frázuje úplně nahovno, je to ten co říká kytaristovi aby do shuffle nehrál šestnáckty, protože je to pi*ovina a zní to pak totálně nahovno!!!
Je to tak a vždycky to tak bude, a ty důvody proč to tak je Sasa popsal, myslím si, velice výstižně!
Já jsem sice bubeník, ale i basák v jiné kapele, ale i přesto si budu stěžovat na různou havět z kapely.
Kytarysta: Jeden má dobrou levou ruku, ale tu pravou bych mu usek (tzn. - nedrží rytmus), ke všemu to asi neslyší, takže si myslí, že ho furt buzeruju. Ale to fakt nejde vydržet, když třeba místo na čtyři si tam něco domyslí a je to na sedm... Ale už se lepší. A ke všemu se na koncertě (kde jsem hrál na pearly Adama Kollera, asi za 120 000. Mazec..) si stoupne před škopky a snaží se aby nic z tý nádhery (ne ze mě, ale z bicích) nebylo nic vidět.
Druhej kytarysta je hudebně (i jako člověk) v pohodě.
Basák: Toho jsme vzali do kapely před chvílí (protže já jsem šel za bicí) a on si hned myslí jakej je bůh a strašně rychle se kvůli každý peetchovině naštve.
Zpěvačka: Ta si odjíždí do zahraničí, jak na zkoušky, tak na koncerty, takže v podstatě s náma nezpívá a začne až v září
Kytarysta: Jeden má dobrou levou ruku, ale tu pravou bych mu usek (tzn. - nedrží rytmus), ke všemu to asi neslyší, takže si myslí, že ho furt buzeruju. Ale to fakt nejde vydržet, když třeba místo na čtyři si tam něco domyslí a je to na sedm... Ale už se lepší. A ke všemu se na koncertě (kde jsem hrál na pearly Adama Kollera, asi za 120 000. Mazec..) si stoupne před škopky a snaží se aby nic z tý nádhery (ne ze mě, ale z bicích) nebylo nic vidět.
Druhej kytarysta je hudebně (i jako člověk) v pohodě.
Basák: Toho jsme vzali do kapely před chvílí (protže já jsem šel za bicí) a on si hned myslí jakej je bůh a strašně rychle se kvůli každý peetchovině naštve.
Zpěvačka: Ta si odjíždí do zahraničí, jak na zkoušky, tak na koncerty, takže v podstatě s náma nezpívá a začne až v září
Naposledy upravil(a) Jonas dne 23 srp 2005 20:23, celkem upraveno 1 x.
- Karloska
- Řečník Sféry
- Příspěvky: 776
- Registrován: 31 pro 2004 01:21
- Bydliště: Dolní Město
- Kontaktovat uživatele:
Sašo tak takhle jsem se dlouho nezasmál ..... fakt výborný.
Myslím si že klucí z naší kapely jsou fajn kluci oba (jako lidi), ale pár věcí mě na nich sere. Basák na svojí techniku úplně sere (ale jsem si téměr 100% jist, že má hudební sluch jak prase a štve mě to jak na to prdí), vůbec necvičí a pohanil mi mou Tamu RW - 105 - že je to sráč a že by si za ty prachy koupil nějako motorku nebo co..... Kytarista dělá velké pokroky, líbí se mu moje Tama, ale zase se mu nelíbí písničky které bych se chtěl naučit (Paranoid, Breakid the Law [od Judas Priest] - prostě to je klasika největší v rocku a říkejte si co chcete [i Morfovo ukamenování přežiju, v tomhle teda jo ]). Chce hrát takové rychlé punk věci, které se mi zdaj až stupidně jednoduché a je to vo hovně. Nehledě na to že já to klidně přiznám : neumáltim takovou rychlost a zatím mi to nevadí, ono to přijde... asi tak ....
Myslím si že klucí z naší kapely jsou fajn kluci oba (jako lidi), ale pár věcí mě na nich sere. Basák na svojí techniku úplně sere (ale jsem si téměr 100% jist, že má hudební sluch jak prase a štve mě to jak na to prdí), vůbec necvičí a pohanil mi mou Tamu RW - 105 - že je to sráč a že by si za ty prachy koupil nějako motorku nebo co..... Kytarista dělá velké pokroky, líbí se mu moje Tama, ale zase se mu nelíbí písničky které bych se chtěl naučit (Paranoid, Breakid the Law [od Judas Priest] - prostě to je klasika největší v rocku a říkejte si co chcete [i Morfovo ukamenování přežiju, v tomhle teda jo ]). Chce hrát takové rychlé punk věci, které se mi zdaj až stupidně jednoduché a je to vo hovně. Nehledě na to že já to klidně přiznám : neumáltim takovou rychlost a zatím mi to nevadí, ono to přijde... asi tak ....
- mates
- Správce
- Příspěvky: 2379
- Registrován: 27 kvě 2005 22:54
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nevim proč, ale na to že se rika, že bubenik musi byt totalně hluchy hovado, je vetsinou nejvetsi kritik (OPRAVNĚNÝ) v kapele.
Mne osobne prijde ze slysime lepe nez nejaky hrac na pádlo potazenými
kusy drátu. Jednou jsem byl osočen, že remcám do hry trumpeťákům a
že votom kusu zmačkanýho plechu vím ho*no. Tak mě tak nasraly, že jsem se na ten zmačkanej mosaz naučil hrat a teď držej hubu. Nejvic mne
sere jejich pocetna presila, takze vetsinou kdyz udelaj total rytmickou chybu ze by se clovek orosil, tak si v pocetni prevaze (prece se neschodi)
vyberou mne pro svuj problem a predhazujou ze je to chyba tupeho bicaka, ale ze ta trubka v kapele je on to se neresi, nacpal bych jim ty
rozladený nerytmicky natrubky nejradeji do krku.
To ze remcame, mi prijde v tom, ze bicak si myslim je nejuvolnenejsi clen
kapely a ma vetsinou cas kontrolovat veskere hrani, takze si nejvice vsima jakykoliv melodickych ci rytmických vykyvu spoluhracu a umi dobre
naslouchat, kdesto ostatni vetsinou vidi jen ten svuj nastroj a nejsou schopny tak dobre vnimat okoli.
Tak sem si taky postezoval.
Mne osobne prijde ze slysime lepe nez nejaky hrac na pádlo potazenými
kusy drátu. Jednou jsem byl osočen, že remcám do hry trumpeťákům a
že votom kusu zmačkanýho plechu vím ho*no. Tak mě tak nasraly, že jsem se na ten zmačkanej mosaz naučil hrat a teď držej hubu. Nejvic mne
sere jejich pocetna presila, takze vetsinou kdyz udelaj total rytmickou chybu ze by se clovek orosil, tak si v pocetni prevaze (prece se neschodi)
vyberou mne pro svuj problem a predhazujou ze je to chyba tupeho bicaka, ale ze ta trubka v kapele je on to se neresi, nacpal bych jim ty
rozladený nerytmicky natrubky nejradeji do krku.
To ze remcame, mi prijde v tom, ze bicak si myslim je nejuvolnenejsi clen
kapely a ma vetsinou cas kontrolovat veskere hrani, takze si nejvice vsima jakykoliv melodickych ci rytmických vykyvu spoluhracu a umi dobre
naslouchat, kdesto ostatni vetsinou vidi jen ten svuj nastroj a nejsou schopny tak dobre vnimat okoli.
Tak sem si taky postezoval.
- Karloska
- Řečník Sféry
- Příspěvky: 776
- Registrován: 31 pro 2004 01:21
- Bydliště: Dolní Město
- Kontaktovat uživatele:
Ačkoliv jsou bubny jsou nejkrásnější nástroj (co bych taky mohl na sféře bubeníků jiného napsat), umět dobře na kytaru nebo na saxofon, trubku, klárinet apod. je taky umění jak prase. Nelíbí se mi taky názor :kytary jsou fošny s drátama, trubky kus plechu apod..... každýmu se líbí něco jiného, objekvině to hodnotit nelze....
-
- Řečník Sféry
- Příspěvky: 595
- Registrován: 27 zář 2005 20:19
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
mz sme zhanali do kapely gitaristu. prisiel nejaky týpek. vravi ze hra 7 rokov na gitaru. najprv som ho musel naladit. ale to by sa este dalo. potom sme mu povedali ze zajamujeme v nejakych styroch akordoch. chvilu ich hral(samo ze len akordy) a potom zacal hrat nieco ine. ja som sa ho spytal,ze ci mu nejebe a on mi vravi:" ved jamujeme" a ja mu vravim ze aby si zbalil gitaru,ze hladame niekoho technicky zdatnejsieho. spytal sa ma ze ci by som s nim nechodil len tak si zahrat.jemu muselo riadne jebat. teraz mi volal, ze ci sa nemoze nastahovat ku mne do skusobne. a ja mu vravim ze nie. a takito otravovia mi neskutocne zeru nervy. a nie je toto jediny pripad takeho debilka co chcel so mnou hrat. a ozaj raz som mal takeho basaka, ze ak sme mu nieco nenapisali do tabov tak nebol schopny zahrat nic...dlho nepobudol
Ja jednou hral v jedne kapele s vybornym zpevakem. Ktery se na odklepnutou dobu, kdy mel zacit zpivat, teprve treba nadechl. Nedej boze aby nekde byla predrazena doba nebo delsi stopka
Jeho dva nejvetsi slagry byli:
1) zacal zpivat a mlel mlel mlel, no a najednou zacal driv refren, pak driv sloku ...... proste si cele odzpival uplne vedle a pak nas serval, ze uz jsme meli koncit, kdyz ma hotovo
2) cituji perlu:"jak mam vedet ze zacala sloka, vzdycky si bouchal do toho cinelu vpravo a ted najednou do levyho" ...... proste holt nekdo potrebuje vnimat i vizualne
Jeho dva nejvetsi slagry byli:
1) zacal zpivat a mlel mlel mlel, no a najednou zacal driv refren, pak driv sloku ...... proste si cele odzpival uplne vedle a pak nas serval, ze uz jsme meli koncit, kdyz ma hotovo
2) cituji perlu:"jak mam vedet ze zacala sloka, vzdycky si bouchal do toho cinelu vpravo a ted najednou do levyho" ...... proste holt nekdo potrebuje vnimat i vizualne
tak to je masoRopak píše:Ja jednou hral v jedne kapele s vybornym zpevakem. Ktery se na odklepnutou dobu, kdy mel zacit zpivat, teprve treba nadechl. Nedej boze aby nekde byla predrazena doba nebo delsi stopka
Jeho dva nejvetsi slagry byli:
1) zacal zpivat a mlel mlel mlel, no a najednou zacal driv refren, pak driv sloku ...... proste si cele odzpival uplne vedle a pak nas serval, ze uz jsme meli koncit, kdyz ma hotovo
2) cituji perlu:"jak mam vedet ze zacala sloka, vzdycky si bouchal do toho cinelu vpravo a ted najednou do levyho" ...... proste holt nekdo potrebuje vnimat i vizualne
-
- Řečník Sféry
- Příspěvky: 595
- Registrován: 27 zář 2005 20:19
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
dnes na skuske nasi zlozili pekny rif, ale mal jeden problem, mal14 dob. ja som im vravel ze to moze robit problemy, ze sa im bude zle chytat, a oni ze nie. tak ja som to hral, ako chceli a po pol hodine stalych chyb povedali ze to treba zmenit. no co im povies? jak myslite. mne je jedno co hram,len sa uz dohodnite....
-
- Pokročilý diskutér Sféry
- Příspěvky: 267
- Registrován: 19 čer 2005 14:55
- Bydliště: Úvaly,Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tak jsme měli v sobotu koncert,...hrálo se perfektně,jen do té doby.než zpěváka nenapadlo nic lepšího,než si stoupnout těsně za mě,kde začal tajtrdlikovat,různě do mě štouchat a podobně.Nas-zuřilo mě to natolik,protože mě několikrát vkoplejil z rovnováhy a z rytmu,že sem se napřáh a vší silou sem za sebe švihnul paličkama,jako bych měl nad hlavou mega gong.Zhruba po třech ranách zmizel ze stupínku pro bicí.Po těch peckách se ani nedivim.
Ani bych to neventiloval,ale kdyby dotyčný alespoň zavzpomínal,jak sem posledně rozsekal mechaniku na kytáře našeho bývalého strunysty...
....ale to bylo nechtíc,páč sem šel v breaku na kotel a nevšim sem si,že tam nebohý strunysta má kus kytáry.Jo hikor je hikor a ladící mechanika nevydržela...
Mělo by to být ponaučení,že k bicmenovi se bez svolení nesmí.
Ani vesnu by mě nenapadlo tahat strunystům za kábl od kytár...
Ani bych to neventiloval,ale kdyby dotyčný alespoň zavzpomínal,jak sem posledně rozsekal mechaniku na kytáře našeho bývalého strunysty...
....ale to bylo nechtíc,páč sem šel v breaku na kotel a nevšim sem si,že tam nebohý strunysta má kus kytáry.Jo hikor je hikor a ladící mechanika nevydržela...
Mělo by to být ponaučení,že k bicmenovi se bez svolení nesmí.
Ani vesnu by mě nenapadlo tahat strunystům za kábl od kytár...
-
- Diskutér Sféry
- Příspěvky: 159
- Registrován: 03 úno 2006 17:38
- Bydliště: Gbely, BA
- Kontaktovat uživatele:
Zbytek kapely si tak raz usmyslel, že nemáme demáč, a chcelo by to neco na prezentáciu, což sice je pravda, ale problem je vtom, že si vybrali v celku dost drahé štúdio, a protože púlka kapely nic nezarába, vyhodit asi takych 20-25 tisíc Sk, za demáček je na muj vkus trochu moc.
Hlavny problem ale vidim asi iba ja. A to ten, že nikdo znas neni dost technicky zručný na to, aby sme si mohly dovolit vyhodit za to take prachy. Ale to vidim iba ja. Gitarista nema o notach ani páru (je potom dost zajime zlážat ruzné polyritmy), jeho technika nic-moc, ale da sa.
Basak: notoznaly, dobrý sluch, dobre rytmické cítení, nula hodin tréninku na basu (ten si chodi zahrat akorat ked si kúpi neco nového, takže hlavne že má Ibanez K5 a fustack Hartke), no o spevákovi radši pomlčim.
Tak sem sa pustil do nahrávaná aspoň já, protože sem jediný co sa aspoň trochu vyzná v audio technike. (je vcelku sranda, že ked sa neco kupuje v kapele tak to ide ceze mne, lebo aspon vim o čem je reč, v gitarových aparátoch sa vyznám leší jak strunatec).
A ono to neni žádná sranda. Bicí si mosim nazvučit a nahrát sám. Prvý výkend. Druhý výkend, jeden den sa snažím najít aspon nejaký shopný zvuk gitarový, a začne sa pomaly nahrávat. Druhého dna asi po hodine čakania, sa dozvedám že strunatec neni schopný, lebo sa byl ožralý jak prase, ani nevedl kde sa momentálne nachádza. Este vic mna potešilo jeho zdelení, aby sem išel nahrávat basu, ked ja jak kokot tam dve hodiny štelujem aparát. Basáka pochválim, ten ma akorat problemy s dynamiku hry, ked tak može hrat Fieldy z Kornu, pročne on?
No a spevak??? Ne že by ten spev mystama podla mna nepasoval rytmicky, no daj daj, ale on nevi ani spívat. Ked mu povim aby spíval hlasnejší, proste z plných plúc, že to neni ono, tak mi pový že to tak je vymslené, aby sem to zhlasnil. Nebyt basáka, kerý mu povidal to isté, tak snad ani porádne nezaspíva, hold bubeník nemože mnet pravdu.
Tak, a včil mna ešte čeká mix a masterig (asi tak mnesic) a budú 2 skaldby na svete. Potom už iba počúvat, že to je na pí*u, alebo kdy už konečne nahrajeme další skalby, že teho je málo, ............. a mna ide jeb*ut, lebo na tem stravim 3x tak vic času jak šeci dohromady.
Ale ja sa tešim, že keby sa už do teho študia išlo, jak nas pani zvukary zje*u jak siroty, a oni aj tak zistia, že za ty prachy ten demač proste nestál. A kdo bude mnet pravdu
A aby sem nezapomnel, ja též nejsem ze svojú technikú hry spokojný natolko, aby sa hrnul do štúdia.
A hned je my lepší.
Hlavny problem ale vidim asi iba ja. A to ten, že nikdo znas neni dost technicky zručný na to, aby sme si mohly dovolit vyhodit za to take prachy. Ale to vidim iba ja. Gitarista nema o notach ani páru (je potom dost zajime zlážat ruzné polyritmy), jeho technika nic-moc, ale da sa.
Basak: notoznaly, dobrý sluch, dobre rytmické cítení, nula hodin tréninku na basu (ten si chodi zahrat akorat ked si kúpi neco nového, takže hlavne že má Ibanez K5 a fustack Hartke), no o spevákovi radši pomlčim.
Tak sem sa pustil do nahrávaná aspoň já, protože sem jediný co sa aspoň trochu vyzná v audio technike. (je vcelku sranda, že ked sa neco kupuje v kapele tak to ide ceze mne, lebo aspon vim o čem je reč, v gitarových aparátoch sa vyznám leší jak strunatec).
A ono to neni žádná sranda. Bicí si mosim nazvučit a nahrát sám. Prvý výkend. Druhý výkend, jeden den sa snažím najít aspon nejaký shopný zvuk gitarový, a začne sa pomaly nahrávat. Druhého dna asi po hodine čakania, sa dozvedám že strunatec neni schopný, lebo sa byl ožralý jak prase, ani nevedl kde sa momentálne nachádza. Este vic mna potešilo jeho zdelení, aby sem išel nahrávat basu, ked ja jak kokot tam dve hodiny štelujem aparát. Basáka pochválim, ten ma akorat problemy s dynamiku hry, ked tak može hrat Fieldy z Kornu, pročne on?
No a spevak??? Ne že by ten spev mystama podla mna nepasoval rytmicky, no daj daj, ale on nevi ani spívat. Ked mu povim aby spíval hlasnejší, proste z plných plúc, že to neni ono, tak mi pový že to tak je vymslené, aby sem to zhlasnil. Nebyt basáka, kerý mu povidal to isté, tak snad ani porádne nezaspíva, hold bubeník nemože mnet pravdu.
Tak, a včil mna ešte čeká mix a masterig (asi tak mnesic) a budú 2 skaldby na svete. Potom už iba počúvat, že to je na pí*u, alebo kdy už konečne nahrajeme další skalby, že teho je málo, ............. a mna ide jeb*ut, lebo na tem stravim 3x tak vic času jak šeci dohromady.
Ale ja sa tešim, že keby sa už do teho študia išlo, jak nas pani zvukary zje*u jak siroty, a oni aj tak zistia, že za ty prachy ten demač proste nestál. A kdo bude mnet pravdu
A aby sem nezapomnel, ja též nejsem ze svojú technikú hry spokojný natolko, aby sa hrnul do štúdia.
A hned je my lepší.
Ano, bohužel, bývá to tak. Ne vždy a u všech a ne vždy jsem já byl ten "nejchytřejší", ale stejně se ty zkušenosti nějak záhadně v jistých věcech shodují.
A úplně nejvíce se shoduje to, že až to doděláte a někomu se na tom něco nebude líbit, tak to odsereš Ty, žes´ to udělal na piču. Ach jo!
Na to znám jedinou radu: hodně moc cvič, ať můžeš hrát s lepšími muzikanty. Nejenže takoví hrají lépe, ale většinou (jde-li opravdu o profíky) se s nimi dá i lépe komunikovat a neřeší hovadiny (vlastní zkušenost).
A úplně nejvíce se shoduje to, že až to doděláte a někomu se na tom něco nebude líbit, tak to odsereš Ty, žes´ to udělal na piču. Ach jo!
Na to znám jedinou radu: hodně moc cvič, ať můžeš hrát s lepšími muzikanty. Nejenže takoví hrají lépe, ale většinou (jde-li opravdu o profíky) se s nimi dá i lépe komunikovat a neřeší hovadiny (vlastní zkušenost).