Ukázky z vlastní produkce

vše o obrazových a zvukových materiálech.
Odpovědět
ČeKo
Pokročilý diskutér Sféry
Příspěvky: 299
Registrován: 01 lis 2005 23:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Ukázky z vlastní produkce

Příspěvek od ČeKo »

Tak jsem prolezl forum křížem krážem a nenašel jsem tady forum, kde by byly ukázky (i praktické) od nás-vás. Jsem bubenický nováček a zajímalo by mne jakým vývojem jste prošli vy ostatní. Je mi jasný, že ze mně John Bonham nebude, takže je pro mne momentálně krásný shlédnout či poslechnout nějaké super video, ale zajímalo by mne co bych se mohl (budu-li pilně cvičit :lol: ) zhruba naučit za rok či dva.

Pokud tu takové forum je, tak mě nekamenujte a napiště raději kde je :o

Atlet
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 2239
Registrován: 14 črc 2003 14:05
Bydliště: Praha

Re: Ukázky z vlastní produkce

Příspěvek od Atlet »

ČeKo píše:Tak jsem prolezl forum křížem krážem a nenašel jsem tady forum, kde by byly ukázky (i praktické) od nás-vás. Jsem bubenický nováček a zajímalo by mne jakým vývojem jste prošli vy ostatní. Je mi jasný, že ze mně John Bonham nebude, takže je pro mne momentálně krásný shlédnout či poslechnout nějaké super video, ale zajímalo by mne co bych se mohl (budu-li pilně cvičit :lol: ) zhruba naučit za rok či dva.

Pokud tu takové forum je, tak mě nekamenujte a napiště raději kde je :o
Prakticke ukazky meho hrani: http://www.sferabubeniku.info/viewtopic.php?t=734
A k poslechu doporucuju predevsim Matesovi etudy na bubinek.

Uživatelský avatar
mates
Správce
Příspěvky: 2379
Registrován: 27 kvě 2005 22:54
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

Mely by jste hledat nebo si projdete moje prizpevky, daval jsem zde nejaky etudy i moje zive nahravky z ucebnice Rick Latham a nejake etudy na M.B. Neco je v sekci Knihovna, neco v sekci Proste o bubnovani/Vajglovy etudy na MB.

Bobroněnko
Tuplovaný řečník Sféry
Příspěvky: 1882
Registrován: 17 kvě 2005 12:57
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele: