Konzervace

Jak to vidí profesionální bubeníci, kteří mají již velké zkušenosti s hrou na bicí a vším, okolo bubnování, a chtěli by předat své poznatky ostatním.
CamelTheCruel
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 srp 2011 21:13

Konzervace

Příspěvek od CamelTheCruel »

Vím, že na sféře už pár témat Konzervovat se/nekonzervovat se je, ale myslím, že jsem tak trochu jiný případ.
Studuju na gymplu, letos nastoupím do druháku, ale chtěl bych se živit bubnováním. Dřív sem na přihlášení na konzervatoř neměl dost bubenický koule (dámy prominou) a teď už je možná pozdě (nastoupit znova do prváku).
Co mi poradíte? Zkusit letos talentovky? Nebo udělat maturitu, a teprve potom jít na konzervatoř/JAMU? Jsem bezradnej.
Děkuju, Petr

Uživatelský avatar
mates
Správce
Příspěvky: 2379
Registrován: 27 kvě 2005 22:54
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konzervace

Příspěvek od mates »

udelal bych nejdrive maturitu !! zivit se hudbou je sice hezka predstava, ale zaruky se stim uzivit mi prijdou nejmensi ze vsech oboru. Pokud nechces skoncit nekde jako ucitel lidusky, nebo v nejakym symfonaku treba busit do tympanu. Uzivit se hudbou, to musis bejt fakt dobrej, ze si te z toho kvanta dobrych bubeniku nekdo najde. A nebo mit proste stesti. A s tim stestim se ale muzes muzikansky dobre zivit i bez konzervy, kdyz budes proste dobrej a nekdo si te vsimne. Samozrejme na konzerve jsi mezi muzikanty, pedagogy, takze tam se da urcita cesticka vyslapat lepe.
A je to proste jen skola a ta se da studovat v kazdem veku az dojdes do statdia kdy budes mit v hlave zivotne srovnany .Kdyz pak vemu takovy ty prumerny borce s konzervou jak se v te profesi placaj, schani ksefty atp, tak jsem rad ze se hudbou zivit nemusim. To muj nazor.

Slowmeda
Správce
Příspěvky: 1579
Registrován: 11 říj 2006 16:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Konzervace

Příspěvek od Slowmeda »