To snad nejoelimbo píše: Kor když hraju s bláznama, kteří nemějí žádné přestávky.
OT: Radka Bělohradského znám.
Kajda píše: To snad ne
OT: Radka Bělohradského znám.
mates píše:někdy sou ty pauzy mezi skladbama kratsi nez na CDcku
Martina Vajgla a Pavla Pečenku taky A určitě bychom našli víc společnejch známejchjoelimbo píše: No ne...jak je ten svět malej
Martina Vajgla a Pavla Pečenku taky A určitě bychom našli víc společnejch známejchKajda píše:
Až na to měkké i v přivydělat je to naprosto srozumitelné Myslím, že to řeší spousta lidí a jen málokdo to dokáže vyřešit zcela uspokojivě - tzn. jedna dobrá kapela naplno, která člověka baví a ještě dobře uživí. Osobně si myslím, že "pro strejčka příhodu" je dobré mít aspoň nějaký stálý příjem, byť za pozici vrátného někde a k tomu si přivydělávat hraním. Druhá věc je ta, že jak jednou člověk začne pracovat, už nemá zdaleka tolik času na rozvíjení se, které je potřeba. Neřešitelný problém....Kajda píše: ... hrát to, co chci a občas, když je čas si hraním přividělat. Snad jsem to napsala srozumitelně
Jenomže takových jako Hurvajz je hodně málo a člověk se na tento druh "živení se" nemůže absolutně spolehnout. Nevím o nikom, že by založil kapelu za účelem obživy a ta kapela se skutečně stala slavnou a dobře vydělávající. Těch aspektů pro to, aby se "to" podařilo, je příliš mnoho.Vitouš píše:To je všechno pěkné, ale znínil se někdo o štěstí ? Řeknu to na plnou hubu ať je sranda. Podívej se ne Hurvajze z Kabátů. Myslíš, že někdy viděl stick control? On to teď už ani nepotřebuje vidět, když za vidlo-beaty bere miliony. V hodně případech je to tedy určitě o štěstí
co on má vydřenýho? mluvíme tady o bubenickém umu. Na to, jak teda "hraje" dlouho, by to mělo vypadat trošku jinak. I když je to otázka stylu a vkusu.R - stick píše:Ano - máš pravdu, je to taky o štěstí (nebo být ve správnou dobu na správném místě). Ale v případě Hurvajze bych si s tebou dovolil nesouhlasit. Tady to není o štěstí, ale o tom že je to KUREVSKY VYDŘENÉ mnohaletým hraním na tancovačkách a různých zábavách. A to dokáže málokdo.
A proč by to proboha mělo vypadat jinak?? Ono to není o tom, že na lidi vychrlíš hromadu vychytávek, polyrytmů, sextol a podobných sr*** ale o tom, zda jseš schopen lidi zaujmout muzikou, která se dá v prvé řadě poslouchat, která se jim líbí, se kterou se ztotožní, na kterou si můžou zatancovat, kterou si můžou vyřvávat někde v hospodě nebo na pařbě, poslouchat v práci u mašiny, případně při tulení se ke své drahé polovičce ..... Na to opravdu nepotřebuješ nějaké šílené školy nebo vyhrávky - na to ti stačí obyčejný bumčvacht bez nějakých kudrlinek - ale perfektně, čistě a úsporně zahraný. A toto umí opravdu málokdo. Hele, můžeš být klidně namakaný konzervatorista, ale pokud to, co hraješ lidi nezajímá a neumíš jim to podat, tak máš prostě smůlu a neprorazíš, i kdyby ses na hlavu stavěl.Vitouš píše: co on má vydřenýho? mluvíme tady o bubenickém umu. Na to, jak teda "hraje" dlouho, by to mělo vypadat trošku jinak. I když je to otázka stylu a vkusu.
R - stick píše:
A proč by to proboha mělo vypadat jinak?? Ono to není o tom, že na lidi vychrlíš hromadu vychytávek, polyrytmů, sextol a podobných sr*** ale o tom, zda jseš schopen lidi zaujmout muzikou, která se dá v prvé řadě poslouchat, která se jim líbí, se kterou se ztotožní, na kterou si můžou zatancovat, kterou si můžou vyřvávat někde v hospodě nebo na pařbě, poslouchat v práci u mašiny, případně při tulení se ke své drahé polovičce ..... Na to opravdu nepotřebuješ nějaké šílené školy nebo vyhrávky - na to ti stačí obyčejný bumčvacht bez nějakých kudrlinek - ale perfektně, čistě a úsporně zahraný. A toto umí opravdu málokdo. Hele, můžeš být klidně namakaný konzervatorista, ale pokud to, co hraješ lidi nezajímá a neumíš jim to podat, tak máš prostě smůlu a neprorazíš, i kdyby ses na hlavu stavěl.